Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2011 16:47 - Никола Татарлиев - почетен и VIP член на фен клуб ГУНДИ Кюстендил
Автор: vanik9 Категория: Регионални   
Прочетен: 1882 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 13.10.2011 11:20


 Фен клуб "Гунди" в гр. Кюстендил прие за свой почетен и  VIP член г-н Никола Татарлиев, за който детската мечта за невинност и  свобода се реализира с членството му във фен клуба. Г-н Татарлиев е роден в гр. Пазарджик, женен е,  с един син. Завършил е Минно-геоложки институт и има и допълнителна квалификация като мениджър  по икономик, организация и управление на дейности в извън производствена сфера. Като минен инжинер е ръководел колективи от десет до деветстотин души. Понастоящем е шеф на ДЗИ в Кюстендилска област.  Владее руски, немски и английски език, има много добри компютърни умения. Ето какво споделя той пред  Дарик радио - Кюстендил:

Най-големият ми опит е работата с хората, казва за себе си Никола Татарлиев, новата номинация на общинското ръководство на ГЕРБ за кмет на Кюстендил. Той е на 51 години, семеен с един син. Завършил е Минно-геоложкия институт, има и допълнителна квалификация в сегашния УНСС- за икономика, организация и управление на дейности в извън производствената сфера. 18 години е работил в МОК "Осогово", като  от 1993-1998 г. е бил изпълнителен директор. Последните 8 години представлява ДЗИ в Кюстендилска област.

   

На въпрос на Дарик, какво го провокира да приеме номинацията на ГЕРБ, Никола Татарлиев отговори:

"Знам, че мога. Имам съответния опит. Целият ми съзнателен живот  и дейност е свързана с работа с хора и за хората. По-скоро се касае за отговорност, отколкото за предизвикателство. Съзнавам колко сериозни проблеми стоят пред Община Кюстендил. Считам, че съм се изградил и като стопански ръководител, и като представляващо лице. Работил съм и в условията на криза,  и в условията на изграждане на обекти и съоръжения, но най- големия ми опит е в работата с хората. Когато човек работи с хора не може да си позволява да прави експерименти с тях. Неговите решения трябва да се прецизирани, ясни, с ефект и полезност".

image

Относно работата си в МОК-Осогово и за това - има ли нещо, от което трябва да се притеснява, Никола Татарлиев заяви:

"Знам за себе си какво съм направил. Знам, че имам "сестра". Знам, че ще има много въпроси и съм готов да отговарям за всичко, до 8-ми август 1998 г., датата в която по взаимно съгласие бях освободен. Не съжалявам за работата си в Осогово и за хората, с които съм работил, и за строителството и дейностите , които съм извършил. От нищо не се притеснявам".

image

Ето и един клип за участието на Никола Татарлиев при помена за 40 години от смърта на Гунди и Котков. Кликнете върху първата стрелка по-долу и го вижте. Вторият клип е от едно интервю на г-н Татарлиев, дадено пред Дарик радио, Кюстендил, а третият е неговата видео визитка.











Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vanik9
Категория: Регионални
Прочетен: 550609
Постинги: 150
Коментари: 19
Гласове: 124
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031